Причини за неотчетен кешбек и как да си го гарантирам
Има множество причини даден кешбек да не се отчете, но ето някои от най-често срещаните:
- Не си преминали през Cashway.bg преди да направиш покупка от наш партньор;
- Не си вписан в профила си в Cashway.bg преди да преминеш към даден търговец и направиш покупка;
- Нямаш активирани "бисквитки" на твоя браузер. Ние използваме "бисквитки", за да проследим връщането на твоя кешбек, така че наистина е важно и задължително те да са активирани на твоя браузър. Те съхраняват информация за проследяване, така че когато посетиш търговец чрез Cashway.bg и направиш покупка, търговецът знае, че си дошъл през нашия Сайт и ние получаваме комисионната за твоята покупка, от която предаваме на теб кешбек;
- Не си приел използването и записването на "бисквитки" за конкретния онлайн магазин, който си посетил през Cashway.bg. Според новите европейски наредби всеки сайт е задължен да уведомява своите посетители за използването на тези "бисквитки" и поради тази причини, когато посетиш даден сайт за първи път ти излиза съобщение от сайта, че използва "бисквитки", на което съобщение ти трябва да дадеш своето съгласие. Ако не дадеш такова съгласие, то може да означава, че няма да е възможно да проследим твоята покупка и да те наградим с кешбек;
- Имаш инсталиран софтуер от типа AdBlock или други подобни софтуери, които блокират използването на "бисквитки" или по някакъв начин блокират проследяването на твоята покупка;
- Използваш твоя браузер в режим Private Browsing или Инкогнито. При това положение не може да бъде отчетен кешбек;
- Времето между твоето посещение през Cashway.bg към даден търговец и самата покупка е твърде голямо (часове или дни) и поради тази причини е възможно кешбек да не бъде отчетен;
- Въпреки че обикновенно те награждаваме с кешбек за всяка покупка, то понякога според определени условия на конкретен търговец е възможно кешбек да не се получава за определи стоки или услуги. За да бъдеш сигурен, че твоята покупка не попада в тези специфични случаи, молим да прочиташ условията за кешбек за конкретния търговец, от който пазаруваш. В секция Кешбек Условия на страницата на всеки магазин в нашия Сайт са описани условията за кешбек за този търговец. Ако има определени специфични условия, то те трябва да са описани там. Разбира се, тези условия са динамични и ние си запазваме правото те да бъде променяни постоянно според нашите договореностти с нашите партньори;
- Някои наши партньори предоставят възможност на клиентите си да пазаруват през техните мобилни приложения. Въпреки това, в много случаи кешбек не се отчита при покупки, направени през мобилни приложения. Ако има такива случаи, те ще бъдат описани в условията за кешбек на съответния търговец.
- Ако след посещение на даден търговец през Cashway.bg си посетил същия магазин през друг сайт/източник като промокод сайтове, сайтове за сравнение на цени, социални мрежи и търсачки или други сайтове няма как да се отчете кешбек, защото е възможно комисионната за тази покупка да се начисли на другият източник, а не на нас;
- Ако използвате различни браузер "добавки", които те информират за промо кодове или различни отстъпки;
- Ако си използвал промо кодове, Gift карти, които не се предоставени през Сайта ни или си купувал същите, то е възможно да не се начисли кешбек;
- Технически проблем с проследяването от страна на нашите партньори (или посредниците, чрез които ги рекламираме).
Възможно е да има и други фактори, които могат да афектират отчитането на кешбек, но това са основните причини и почти винаги някоя от тях е фактор за нерегистрирането на твоя кешбек.
След като те запознахме с основните причини за неотчетен кешбек е време да ти дадем няколко съвета, с които до голяма степен ще си гарантираш получаването на кешбек за всяка твоя покупка (все пак има много малък процент, в който дори и тези насоки няма да ти помогнат, но за това винаги може да ни пишеш и да опитаме да възстановим твоя неотчетен кешбек). Молим да имаш в предвид следните насоки:
- Винаги стартирай твоето пазаруване през Cashway.bg след като си влезли в акаунта си и завършиш покупката без да преминаваш или кликаш през други сайтове и приложения;
- Завършвай покупката си веднага след направеното посещение (клик) от Cashway.bg и в същата сесия на твоя браузер. Не кликай по други сайтове и не оставяй време (часове или дни) между клика и самата покупка;
- Увери се, че твоят интернет браузър и софтуер за защита са активирани, за да позволяват "бисквитки";
- Не използвай режим Инкогнито на твоя браузер, защото по този начин "бисквитките" не се записват и твоят кешбек няма да бъде отчетен;
- Бъди сигурни, че нямаш инсталиран софтуер от тип AdBlock, който може да блокира записването на "бисквитки";
- Деактивирай всички браузер "добавки" , които използваш за помощ при пазаруване или използвай друг браузер, където няма инсталирани "добавки";
- Приемай всички съобщения за ползване на "бисквитки", които ти се показват, когато посещаваш даден онлайн магазин за първи път;
- Ако не си сигурен, че "бисквитки" се записват правилно, то може да ги изчистиш преди да направиш покупка;
- Бъди сигурен, че си се запознал добре с конкретните условия за кешбек за конкретния търговец, ако има такива;
- При проблеми с неотчетен кешбек, може да пробваш ползването на друг браузер.
Въпреки насоките, ако има случай на неотчетен кешбек, винаги пускай Заявка за липсващ кешбек през профила си.
Не можеш да намериш това, което търсиш? Много съжаляваме да чуем това, но не се притеснявай. Можеш да се Свържеш с нас и ние ще ти отговорим възможно най-скоро!