Теми

Защо имам отказан кешбек и какви са причините?

В тази статия ще те запознаем с най-честите и стандартни причини даден кешбек да ти бъде отказан:

  • Покупката е върната, отказана или е променена поръчката от твоя страна;
  • Недостатъчна наличност или невъзможност за доставка от страна на търговеца;
  • Покупката не е била завършена изцяло онлайн;
  • Не си спазил правилата и условията на търговеца, които са описание в секция Кешбек Условия на страницата на магазина;
  • Използван е код на ваучер или Gift карта, който не е предоставен през Cashway.bg;
  • Gift карта или ваучер код са използвани при плащане на покупката;
  • Поръчката е направена много време след преминаването от Cashway.bg към съответния търговец. В следствие на това кешбек е отказан, защото търговеца работи на база модела "последно посещение". Това означава, че е възможно преди да направиш поръчката да си преминал през друг източник като сайтове за сравнение на цени, промокод сайтове, Facebook, Google и т.н. и съответно търговеца плаща само на този, през който си преминал последно преди покупката и съответно не плаща на нас, за да може да ти дадем кешбек.

Възможно е да има и други причини за отказването на кешбек, но ако има такива те ще бъдат споменати от нас в полето Коментар на регистрирания кешбек. Винаги когато получим конкретната причини за отказ ще е описана в полето Коментар на твоята кешбек покупка. Разбира се понякога не получаваме причината за отказ от търговеца и за това няма как да те информираме за нея.

Ако имаш съмнения относно отказа на твоя кешбек, винаги може да ни пишеш, за да разгледаме твоя случай отделно.

 


Не можеш да намериш това, което търсиш? Много съжаляваме да чуем това, но не се притеснявай. Можеш да се Свържеш с нас и ние ще ти отговорим възможно най-скоро!